До Вашої уваги авторський проєкт " Ресурс педагога", створений на допомогу вчителів молодших школярів з метою розвитку емоційного інтелекту дітей, ознайомленнями і роботи з емоціями, профілактики цькування, а також створення безпечного простору у класі.

Детальна інформація тут.

П'ять вправ з арт - терапії для відновлення ресурсу вчителя тут.

Тривога і тривожність. Як упоратися зі складними емоціями? Тут.

Як учителю працювати зі своїми емоціями у інклюзивному класі? Пояснення тут.

Виховна година у 6 класі на тему «Чи можна прожити без конфліктів?»
Мета:
Навчальна:
• розширити і поглибити суть понять «суперечка», «конфлікт», «конфліктна ситуація»; учні повинні засвоїти правила попередження конфліктів;
Розвивальна:
• розвиток умінь аналізувати конфліктні ситуації та вирішувати конфлікти;
Виховна:
• виховати толерантність, звичку в учнів уважно ставитися до товаришів, вміння бачити хиби у своїй поведінці і виправляти їх.
Конфлікт – одне з найважливіших явищ в сучасному житті. Життя людини в суспільстві досить складне та сповнене протиріч, крім того всі ми різні, маємо різні наміри, інтереси, цілі та розуміння як саме треба досягати власних цілей. В процесі життя ми взаємодіємо, виходячи зі, знов таки різних, уявлень про те як треба взаємодіяти, тобто маємо зіткнення інтересів як окремих людей так і груп людей. Таким чином, ми вийшли на загальне визначення терміну «Конфлікт» – це зіткнення сторін, думок, сил, інтересів. Основою конфліктів є небажання поставити себе на місце іншої людини, подолавши свій егоцентризм…

/Files/images/20170123_093802.jpg

/Files/images/20170123_095257.jpg

Виховний захід для 9 класу

на тему: Конструктивне вирішення конфліктів

Мета: поглибити знання про специфіку конфлікту як одного з явищ комунікації;

§ навчитися конструктивному вирішенню конфліктних ситуацій;

§ формувати адекватне сприйняття конфліктів та навички способів їх запобігання.

Психолог. Проблема конфлікту цікавить багатьох людей. Конфлікт — від латинського «зіткнення», виникає здебільшого тоді, коли відбувається зіткнення інтересів, поглядів, бажань. Більшість конфліктів пов’язані з:

• користуванням чим-небудь (комп’ютером, книгою, одягом, автомобілем);

§ отриманням чого-небудь (грошей, одягу, комп’ютерних ігор, влади);

§ домовленостями щодо чогось (який дивитися фільм, що їсти, чим займатися).

Спостереження свідчать про те, що в умовах конфлікту його учасники не зважають один на одного, не хочуть вислухати іншого, не ведуть конструктивного діалогу. Все це стає причиною подальшого загострення ситуації, коли сторони виявляють роздратованість, неповагу одна до одної, що переростає в агресивність. Почуття гніву підсилюється думкою про те, що помиляється тільки інша сторона./Files/images/20170120_120009.jpg

/Files/images/20170120_120014.jpg

Виховний захід: Як подолати конфлікт?

Мета. Виробляти в учнів уміння виходити з конфліктних ситуацій; виховувати почуття влас­ної гідності, честі, чесності, поваги до людей, доброту, любов до життя, до ближнього, співчуття, милосердя.

Психолог. Є багато важливих питань у нашому житті, на які треба навчитися давати відповіді: «Що таке вихованість?», «Якою має бути справ­жня людина?», «Що таке інтелігентність?», «Що таке дружба?», «Яку професію обрати?» та багато інших. Але проаналізувавши поведінку нашого класного колективу, тести, які ви писали, напро­шується висновок, що найактуальнішою, найпекучішою є проблема конфліктних ситуацій, які дово­лі часто у нас виникають. Життя доводить, що не завжди ви можете правильно розв’язати конфлікт, або розумно уникати його.

Що таке конфлікт? Як знайти правильний ви­хід із конфліктних ситуацій? Цьому ми спробуємо

/Files/images/20170117_105531.jpg

навчитися зараз.

/Files/images/20170117_105539.jpg

/Files/images/20170117_105601.jpg


/Files/images/20170117_105544.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 473

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.