Пантаївський ліцей Пантаївської селищної ради у 2022-20223 навчальному році працює згідно такого плану роботу
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
___________Яніна ШОХІННА
План роботи
Пантаївського ліцею
Пантаївської селищної ради
на І семестр
2022 / 2023 навчальний рік
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЗАКЛАД
ПОВНА НАЗВА: Пантаївський ліцей Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
СКОРОЧЕНА НАЗВА: Пантаївський ліцей Пантаївської селищної ради
ЗА КАТЕГОРІЯМИ: ___________________________________________________________________
За категоріями
ЗА ЗВАННЯМ: «Старший учитель» – 6; 35 %
ЗА ВІКОМ: 20-30 років –3 ;
років – 5;
років – 5;
51-55 років – ;
56-65 років – 3;
ЗА СТАЖЕМ: до 3 років – 2
до 10 років – 4
до 20 років – 5
до 25 років – 6
понад 35 років – 3
УПРАВЛІННЯ
Директор закладу
Яніна Олександрівна ШОХІНА
Заступник
директора з навчально-виховної роботи
Дарина Володимирівна БАЛАНЮК
У Пантаївському ліцеї навчається 204 здобувачів освіти, укомплектовано 11 класів.
За контингентом:
діти – сироти та діти, позбавлені батьківського піклування -
напівсироти -
діти-інваліди -
діти-чорнобильці -
діти з девіантною поведінкою -
діти з багатодітних сімей -
діти з малозабезпечених сімей -
на обліку в інспекції в справах неповнолітніх -
діти із сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах -
Для розвитку творчих здібностей учнів, з метою виконання Державного стандарту повної загальної середньої освіти за рахунок годин варіативної складової робочого навчального плану введені:
курси за вибором та спецкурси:
- у 5 класі «Етика» – 0,5 година на тиждень;
- у 6 класі «Етика» – 1 година на тиждень,
Головні завдання
на 2022/2023 навчальний рік
У новому навчальному році робота Пантаївського ліцею Пантаївської селищної ради буде націлена на втілення в життя основних положень Національної доктрини розвитку науки і освіти в Україні в 21 столітті, на виконання Законів України "Про освіту" (зі змінами), "Про повну загальну середню освіту" (зі змінами), інших нормативно-правових документів. Педагогічний колектив продовжуватиме працювати над методичною темою:
" Формування ключових та професійних компетентностей здобувачів освіти в процесі підготовки конкурентноспроможного робітника "
Діяльність у 2022/2023 навчальному році буде спрямована на:
Реалізацію:
- державних, обласних, районних цільових програм щодо розвитку освітньої галузі, поглиблення змісту та покращення якості освіти;
шкільної програми моніторингових досліджень;
- принципу наступності і перспективності між початковою, основною та старшою ланками школи;
системи внутрішкільного контролю на основі управлінських рішень.
Формування:
системи дієвих заходів та посилення контролю за збереженням складових здоров’я школярів;
системи моніторингових досліджень результативності та ефективності всіх напрямків діяльності закладу.
Удосконалення:
- форм і методів проведення уроку з метою підвищення якості знань здобувачів освіти;
- системи особистісно-орієнтованого навчання;
організації освітнього процесу відповідно до загальнолюдських цінностей, сучасних умов та науково-технічних досягнень для підвищення його якості;
системи роботи з обдарованими учнями, якісної підготовки учнів до олімпіад, турнірів, конкурсів, змагань, МАН;
системи роботи з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
матеріально-технічної бази школи: оновлення та поповнення кабінетів технічними та мультимедійними засобами.
Підвищення:
рівня педагогічної майстерності вчителів, загальної культури, зростання мотивації до самовдосконалення шляхом підтримки та заохочення вчителів.
Створення:
умов для самовизначення, самоствердження, самореалізації особистості учня на основі побудови структурованого управлінського процесу;
умов для широкого використання ІКТ у освітньому процесі;
організаційно-методичних умов для профільного навчання у старшій школі;
мережі гуртків художньо-естетичного спрямування.
Забезпечення:
рівного доступу до якісної освіти;
одержання здобувачами освіти загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів;
соціального захисту учасників освітнього процесу, створення умов для індивідуального навчання дітей та психологічного супроводу дітей, які його потребують;
вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду, новітніх методик та форм навчання і виховання учнів на основі використання сучасних прогресивних інформаційно-комп’ютерних технологій;
інтеграції родинного і суспільного виховання, збереження пріоритету родинного виховання;
активного залучення громадськості до участі у освітньому процесі закладу;
функціонування мережі спортивних гуртків та секцій.
Сприяння:
діяльності шкільної дитячої учнівської організації з метою активізації участі молоді в управлінні школою, налагодження роботи органів учнівського самоврядування;
активізації роботи по вихованню громадянської свідомості та патріотизму учнів;
зміцненню зв’язків школи з навчальними закладами І, ІІ, ІІІ та ІV рівнів акредитації з метою підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.
Дотримання:
норм безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров’я учасників освітнього процесу та посилення роботи щодо профілактики всіх видів дитячого травматизму;
організації якісного харчування та оздоровлення;
санітарно-гігієнічного режиму закладу.
РОЗДІЛ ІІ
Організація освітнього процесу
. Створення умов для реалізації права дітей на здобуття
повної загальної середньої освіти
Виконання ст.53 Конституції України, Закону України «Про освіту»
Коментарi